Вчені виявили ще одну небезпеку надмірного вживання цукру

субота, 16 листопад 2019, 13:50
Навіть невелике збільшення цукру в раціоні може спровокувати розвиток запалення в кишківнику.

Такий висновок зробили канадські вчені з Університету Альберти, передають Патріоти України з посиланням на іноземні ЗМІ.

Як проходило дослідження?

Вони провели серію експериментів з мишами. Тварини були поділені на групи, одна з яких отримувала звичайний корм, а інша – корм, в якому половина поживних речовин припадала на сахарозу. Потім у всіх піддослідних тварин фахівці штучно викликали коліт – запальне захворювання товстої кишки.

Подальші спостереження показали, що тварини, які одержували корм з цукром, демонстрували більш істотні пошкодження кишкової тканини. Зокрема, у них збільшувалася проникність стінок кишківника.

Чому цукор пошкоджує кишківник?

Автори роботи відзначають: багато пацієнтів з колітом повідомляють лікарям, що навіть невеликі зміни в їхньому раціоні можуть викликати загострення хворобливого стану і посилювати його негативні симптоми.

Експеримент з мишами, на думку вчених, підтверджує, що досить незначного збільшення цукру в раціоні, щоб це вплинуло на кишківник і стало пусковим механізмом несприятливих процесів в ньому.

"Загострення симптомів у пацієнтів з колітом можливо вже після двох днів "на цукрі". Продукти з високим вмістом цукру сприяють активації і розмноженню патогенних мікробів в кишківнику", – розповіла провідна авторка проєкту професорка Карен Медсен.

Вона додала, що ймовірність запалення в кишківнику стає серйознішим, якщо в організмі спостерігається брак клітковини.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Персеїди вже зовсім близько: Де та коли українці зможуть спостерігати найяскравіший зорепад літа вже наближається

середа, 15 липень 2026, 15:32

Цей неймовірно красивий метеорний потік можна спостерігати щороку у один і той самий період року. З 17 липня по 24 серпня над Землею спостерігатиметься найбільш видовищний літній метеорний потік - Персеїди, максимальна активність очікується 12–13 серпн...

Покрова Пресвятої Богородиці: Народні повір'я і традиції свята

середа, 1 жовтень 2025, 19:50

Для всього православного світу це особлива дат - саме в цей день відзначається велике свято Покрови Пресвятої Богородиці. З Третьою Пречистою пов'язано безліч народних традицій і забобонів, передають Патріоти України. Етимологія назви цього свята похо...