Вся увага на "корму", або Чим більша ж***, тим швидше біг: Вчені зробили важливе відкриття для підготовки спортсменів

Науковці говорять, що дослідження може революціонізувати фізичну підготовку і продуктивність спортсменів.

Британські вчені з'ясували, що професійним спортсменам потрібно частіше тренувати сідниці, тому що чим більше їх обсяг, тим краще спортивні результати. Про це пише Daily Mail з посиланням на дослідження, опубліковане в журналі Medicine and Science in Sports and Exercise, передають Патріоти України.

Експерти виявили, що у кращих спринтерів деякі м'язи були набагато більші в порівнянні зі спринтерами, які показують найгірші результати. Вчені вирішили більш детально вивчити це питання, так як попередні дослідження показали, що зростання великого сідничного м'яза було ключовим фактором у розвитку ранніх бігових здібностей людини.

Роб Міллер, аспірант Університету Лафборо і тренер з силових вправ, а також професор Джонатан Фолланд, експерт в області нейром'язової діяльності, використовували магнітно-резонансну томографію (МРТ) для вимірювання розміру 23 м'язів нижньої частини тіла у 42 чоловіків. Серед них було п'ять «елітних» спринтерів, 26 з непоганими результатами і 11 нетренованих чоловіків.

Серед першої і другої групи бігунів спостерігалася варіативність результатів на дистанції 100 метрів. Дослідники виявили, що у елітних спринтерів сідничний м'яз був на 45% більше, ніж у другої групи.

Професор Фолланд сказав: «Це дивно, тому що вважається, що на спринт впливають багато чинників: техніка, психологія, харчування, анатомія інших структур, - тому знайти один м'яз, який сам по собі здається таким важливимю, що пояснює майже половину успіху, просто чудово. Схоже, що розмір м'язів важливіший для швидкого бігу, ніж ми думали. Логічний висновок полягає в тому, що з більшим сідничним м'язом бігун зможе генерувати більше енергії і, отже, більшу швидкість спринту. Таким чином, збільшення розміру великого сідничного м'яза, зокрема, а також інших м'язів-розгиначів стегна, як очікується, поліпшить результати».
Дослідники говорять, що дослідження може революціонізувати фізичну підготовку і продуктивність спортсменів. Зараз команда також хоче дізнатися про цю особливість серед жінок-спринтерів.

Один з найважливіших для християн днів року. Благовіщення Пресвятої Богородиці: Історія і заборони свята