Соціальна мережа Facebook оприлюднила дані про суми за політичну рекламу українських партій. У рейтингу лідирує партія Вакарчука "Голос". Про це свідчать дані в Бібліотеці реклами, передають Патріоти України.
Несподівано в рейтингу сторінок за кількістю оголошень перше місце займає сторінка "Бойко - прем'єр". Ця сторінка агітує за співголову "Опозиційні платформи - За життя" Юрія Бойка. Вона оплатила в цілому одну тисячу дев'ятсот сімдесят одне оголошення, віддавши за них 29 535 доларів.
У той же час, політичні партії замовляли додаткову рекламу своїх сторінок або сторінок лідерів партії. Ці дані враховуються окремо. Наприклад, "Голос" за рекламу сторінки Святослава Вакарчука заплатив 10 801 долар.
На свято можна приготувати прості страви, які не вдарять по фігурі. У неділю, 23 червня, цьогоріч відзначатиметься Трійця – 50-й день після Великодня (Воскресіння Христове). Традиційно меню на Паску жирне, у ньому багато м'ясних страв, оскільки до свя...
Провідна або поминальна неділя, проводи, провідки, гробки, опроводи, радониця, дарна неділя, радниця, Томина неділя – все це назви однієї і тої ж традиції – згадувати душі померлих в першій після Великодня недільний день. Провідна неділя 2025 року у хр...