Соціальна мережа Facebook оприлюднила дані про суми за політичну рекламу українських партій. У рейтингу лідирує партія Вакарчука "Голос". Про це свідчать дані в Бібліотеці реклами, передають Патріоти України.
Несподівано в рейтингу сторінок за кількістю оголошень перше місце займає сторінка "Бойко - прем'єр". Ця сторінка агітує за співголову "Опозиційні платформи - За життя" Юрія Бойка. Вона оплатила в цілому одну тисячу дев'ятсот сімдесят одне оголошення, віддавши за них 29 535 доларів.
У той же час, політичні партії замовляли додаткову рекламу своїх сторінок або сторінок лідерів партії. Ці дані враховуються окремо. Наприклад, "Голос" за рекламу сторінки Святослава Вакарчука заплатив 10 801 долар.
14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...
Різдво Пресвятої Богородиці віруючі за новим стилем відзначають 8 вересня. І цей день вважається дуже сильним енергетично, а молитви мають особливу потужність. За однією з традицій жінки, у яких немає дітей, накривають святковий стіл і запрошують бідни...