Компанія "АТБ-Маркет" оголосила про введення нових заходів, які повинні забезпечити стабільну діяльність мережі, а також наявність в достатній кількості асортиментних позицій на полицях магазинів, передають Патріоти України.Як повідомили в прес-службі АТБ, мережа працює в штатному режимі і має намір подвоїти товарні запаси на всіх розподільних центрах компанії, особливо регіональних, і в магазинах за переліком товарів підвищеного попиту не менш ніж на 30 календарних днів, щоб гарантувати наявність на полицях магазинів мережі товарів повсякденного вжитку.
"Компанія "АТБ-Маркет" будучи не тільки лідером української галузі роздрібної торгівлі, а й своєрідним фундаментом української продовольчої безпеки, концентрує всі свої ресурси для забезпечення безперебійної доставки товарів і формування товарних запасів, як в розподільних центрах, так і в магазинах. Забезпечує наявність на полицях магазинів продуктів і товарів першої необхідності для кожного покупця", - повідомили в компанії.
Щоб надати покупцям всю необхідну продукцію, мережа АТБ на весь період дії загальнонаціонального карантину вводить мораторій на реалізацію оптовими партіями наступних груп товарів: сипучі, бакалія, заморозка, антибактеріальні та дезинфікуючі засоби. Крім цього, компанія вводить в асортиментний перелік магазинів вітчизняні аналоги позиціям власного імпорту з таких країн, як Італія, Польща, Словаччина і т.д., що є додатковим заходом забезпечення всіх необхідних товарів повсякденного вжитку.
"Корпорація АТБ і мережа її магазинів мають в своєму розпорядженні достатньо товарних запасів, щоб оперативно поповнювати полички, яким би великим не був попит на ті чи інші продукти - гречку, рис, макарони, консерви, цукор і т.д. У разі необхідності система оперативної логістики мережі АТБ дозволяє забезпечити доставку найбільш затребуваних продуктів і товарів першої необхідності, які завжди є в запасі у власних розподільних і складських центрах корпорації", - заявила Наталія Шаповалова, в.о. Генерального директора компанії "АТБ-маркет", відповідаючи на питання про стабільне забезпечення полиць мережі АТБ товарами повсякденного попиту.
Цінова політика мережі АТБ залишиться незмінною, незважаючи на будь-які обставини: вартість продуктів і товарів в дискаунтерах лідера українського рітейлу, як і завжди, на 10-15% нижче середньоринкової. А при покупці продукції власних торгових марок мережі АТБ економія може досягати 40%.
Щоб захистити покупців мережі від дій спекулянтів і панікерів, компанія оголосила про введення з 18 березня обмежень на продаж товарів в одні руки, які дозволять уникнути браку товарів в окремих магазинах мережі через ажіотажний попит.
"Піклуючись про покупців, компанія боролася і буде боротися зі штучним ажіотажем на продукти першої необхідності. Просимо наших покупців з розумінням поставитися до цих обмежень. Ажіотаж створюють не стільки запасливі громадяни, скільки недобросовісні покупці, які потім спекулюють товарами першої необхідності. Щоб не допустити штучно створеного ажіотажу, компанія "АТБ-Маркет" вводить в усіх супермаркетах превентивні заходи. Зокрема, вода, пиво і напої в пластикових пляшках будуть відпускатися в кількості не більше 12 одиниць в одні руки. Всі інші товари будуть відпускатися в кількості не більше 5 штук в одні руки", - роз'яснили в компанії.
Провідна або поминальна неділя, проводи, провідки, гробки, опроводи, радониця, дарна неділя, радниця, Томина неділя – все це назви однієї і тої ж традиції – згадувати душі померлих в першій після Великодня недільний день. Провідна неділя 2025 року у хр...
Після Великодня почалася Світла седмиця. Кожен день цього тижня має свої традиції. Цьогоріч 23 квітня східні та західні християни разом відзначають Світлу середу. Про традиції третього дня Світлої седмиці переказують Патріоти України. Далі - мовою ориг...