Перша подорож водневого поїзда - підсумок майже дворічних спільних робіт компанії Porterbrook, яка надає рішення для рухомого складу, і Університету Бірмінгема - він розробив силовий модуль з водневим живленням і акумуляторною батареєю.
Університет і комерційна компанія вклали в проект більше 1 мільйона фунтів стерлінгів. Крім того, грант в розмірі 750 тис фунтів на створення водневого поїзда виділило Міністерство транспорту Великобританії.
«Ми маємо намір почати серійне виробництво поїздів HydroFLEX - перший в світі дворежимний рухомий склад, що працює на електриці і водні. Імовірно, це станеться вже в 2023 році», - сказала генеральний директор Porterbrook Мері Грант.
Додаток Tinder знову опинився в центрі скандалу через свою занадто жорстку політику щодо розміщуваних знімків.
Сподівання на те, що, захищаючи свої активи, олігархи захистять і місто, не виправдали себе... Помилка центральної влади, яка в 2014-му довірила регіон Ахметову і Таруті, полягала в тому, що сподівалися - захищатимуть свої активи і разом з ними Донецьк...